کد خبر: ۱۶۴۳۴۷
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۴ - ۱۳ تير ۱۴۰۳
 استاد تمام دانشگاه شیراز در گفتگو با شیرازه: 

 سرنوشت مردم درون صندوق‌های رأی بیرون می‌آید

 استاد تمام دانشگاه شیراز گفت: به هر حال مسئله صندوق‌های رفع فوق‌العاده مهم است؛ زیرا سرنوشت مردم درون صندوق‌های رأی انتخابات ریاست‌جمهوری بیرون می‌آید و مردمم باید تلاش کنند که سکان کشور را به دست فردی بسپارند که شایستگی لازم برای کشور داشته باشد.

 رحمت‌الله مرزوقی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، انتخابات را مسئله فوق‌العاده مهمی دانست و گفت: در واقع انتخابات سرنوشت کشور را برای آینده رقم می‌زند و بالاخره رئیس جمهور یک جایگاه فوق‌العاده برجسته‌ای در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و فردی که انتخاب می‌شود در حوزه سیاست‌های داخلی و سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی می‌تواند نقش آفرین باشد.


 وی با اشاره به اهمیت حضور مردم در انتخابات افزود: به نظر در این برهه حساس مردم بایستی مثل همیشه که پشتیبان انقلاب بودند وارد صحنه شوند تا مشارکت افزایش پیدا کند و با حضورشان منویات مقام معظم رهبری در این خصوص تحقق پیدا کند.


مرزوقی نسبت به انتخاب اصلح توسط مردم ابراز امیدواری کرد و گفت: فرد اصلح شخصیتی است که حتماً بایستی با سیاست‌های کلی نظام، انقلاب اسلامی و رهبری همسو باشد و مسیر رئیس جمهور شهید و گفتمان مقاومت را ادامه دهد.
 
 استاد تمام دانشگاه شیراز در ادامه به مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: به هر حال هم در سطح منطقه و هم در سطح بین‌الملل مسئله انتخابات ریاست جمهوری ایران مورد توجه است که همه محافل سیاسی دنیا منتظرند ببینند چه کسی سکان کشور را بر عهده می‌گیرد.
 
عضو شورا عالی آموزش و پرورش کشور گفت: انتخابات ریاست جمهوری در ایران به دلیل سیاست‌های بین‌المللی تحت شعاع جدی است و امیدوارم مردم مثل گذشته هم مشارکت کنند و هم شاخص‌های فرد اصلح را در نظر بگیرید.
 

 مرزوقی در پایان افزود: به هر حال مسئله صندوق‌های رفع فوق‌العاده مهم است؛ زیرا سرنوشت مردم از درون صندوق‌های آرا انتخابات ریاست جمهوری بیرون می‌آید و مردم باید تلاش کنند که سکان کشور را به دست فردی بسپارند که شایستگی لازم برای کشور داشته باشد.
 
 انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان